Solvitech İş Geliştirme ve İhracat Danışmanlığı

Firmanız için hali hazırda yapmış olduğunuz veya gerçekleştirmeyi planladığınız ihracatın avantajlarını kısaca şu şekilde sıralayabiliriz;

*Rekabet gücünüzü artırmak,

*Dünya pazarından ürününüzle ilgili pay almak,

*Toplam satış cironuzu ve karlılığı artırmak,

*İç pazara olan bağımlılığı azaltmak,

*Yaratacağınız ilave istihdam ve dış ticarete katkınız yoluyla ülke ekonomisine katkı,

*Ürünlerinize olan talebin artmasıyla üretim altyapısının güçlendirilmesi,

*Vergi iadesi avantajlarından faydalanmak,

*Yurtdışı Pazar Desteği, Fuar Katılım Destekleri, Yurtdışı Marka ve Tanıtım destekleri gibi KOSGEB, Ticaret Bakanlığı desteklerinden faydalanmak,

*İhracat yapan firmalara özel kredi olanaklarından faydalanma,

Bu çerçevede Solvitech Proje olarak aşağıdaki konularda sizlere destek olabiliriz:

*Hedef Pazarların Belirlenmesi,

*Kapsamlı Pazar araştırmalarının yapılması,

*Potansiyel müşterilerin belirlenmesi, listelerin oluşturulması ve kategorize edilmesi,

*Potansiyel müşteri listesi üzerinden mailing marketing altyapısının oluşturulması,

*Alibaba gibi B2B ve Amazon, Shopify, Etsy gibi B2C siteleri üzerinden hesap açılması ve üyelik oluşturulması,

*Yurtdışından ziyarete gelen potansiyel müşterilere yönelik sunum ve çevirmenlik hizmeti,

*Sipariş gerçekleştiğinde sipariş, nakliye ve gümrük gibi operasyonel sürece destek olunması,

*İthalat ve ihracat sürecinin raporlanması,

*Fuar katılım organizasyonu, firma ile katılımın gerçekleştirilmesi,

*Hedeflenen pazarlara müşteri ziyaretleri, yüz yüze görüşmeler sağlanması,

*Dış Ticaret departman kurulumu ve ilgili personelin oryantasyonu,

*Tüm ihracat faaliyetlerinde devlet desteklerinden maksimum oranda faydalanmanıza ve ihracat giderlerinizi minimuma indirerek tüm ihracat süreçlerinde sizlere destek oluyoruz.

SOLVİTECH Dış Ticaret

DANIŞMANLIK SÜRECİMİZ

Best consulting wordpress theme

01.

Pazar Araştırması

Bu aşamada sizin için kapsamlı pazar araştırması yapıyoruz. Sonucunda hedef ülke ve pazarlar belirlenmektedir. Ayrıca hedef pazarlar içerisinde detaylı olarak potansiyel müşteri listesi çıkarılmaktadır.

02.

Strateji ve Planlama

Sizinle birlikte oluşturduğumuz hedef pazar ve potansiyel müşterilere nasıl bir strateji ile ulaşacağımızı, bu müşterilerin kategorizasyonu, satış ve pazarlama stratejilerini bu aşamada tamamlıyoruz.

03.

Uygulama ve Aksiyon

Ön hazırlıklarımız tamamlandıktan sonra marketing çalışmalarının yapılması, satış sürecinde müşteri ziyareti, online görüşmeler, ziyarete gelen müşterilerin karşılanması, fuar organizasyonları, bayi ve şube oluşturma gibi çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

04.

Analiz, Destek ve İyileştirme

Aslında ihracat süreçlerinde çok önemsenmeyen ama bir o kadar önem arz eden analiz çalışmasıdır. SWOT analizinin yapılması, satış sonrası müşteri memnuniyeti, bayi ve müşterilere verilen destek, belirlenen kriterlere göre analiz çalışmasının yapıldığı evre diyebiliriz. Bu noktada çıkarılan derslere göre stratejimizi tekrardan gözden geçiriyoruz.

SOLVITECH DIŞ TİCARET

BAZI MÜŞTERİLERİMİZ

SOLVITECH İŞ GELİŞTİRME

Yurt Dışı Pazarlara ulaşmak için gelin ihracat stratejinizi birlikte oluşturalım!